الان دوباره واسه دندون دومش اذیته
روزای آرامش و راحتی تاااازه داره میاد سراغمون
زندگی توی اهواز کنار بقیه خیلی خوبه
تقریبا اصلا خونه ی خودمون نیستیم :)
دلم واسه همتون تنگ شده
امیدوارم بتونم بیام و همه چیزو بنویسم
نی نی و بی بی...
ما را در سایت نی نی و بی بی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12